Prestij Kitapları

1987’den beri Türkiye’nin köklü ve seçkin 26 kuruluşu ile 100’ü aşkın:PRESTİJ KİTABI PROJESİ

''Dijital Dünyaya karşın, biz hala sayfa çevirmenin sesinin mürekkebin kokusunun, gerçek fotoğrafa dokunmanın ayrı bir değeri olduğuna inanlardanız'' 

1987 yılından günümüze kadar, Türkiye’nin köklü ve seçkin 26 kuruluşu ile 100 adet aşkın PRESTİJ KİTABI projesi gerçekleştirdik. Prestij Kitapları, yatırımcıların, iç ve dış müşterilerinin, çalışanlarının, tedarikçilerinin ve diğer iş ortaklarının gözünde şirketin itibarını pekiştiren bir iletişim aracıdır. Buna ek olarak prestij kitapları, kazanırken, topluma da kazandırdığını gösterebilen, sosyal paydaşlarını “sorumlu” bakış açısının “samimi bir duruş” olduğu konusunda ikna eden araçlardır. Uzun soluklu, güvenli ve güvenilir bir kurumsal tarih ve kültürü gelecek nesillere taşımak maksadıyla hazırlanan, çalışanına “ birlikte yaptık ” duygusunu veren, bu kitaplar ayrıca şirketlerin özel yılları için hazırlanıp kültür hayatına armağan edilir.

       


NEDEN BİR PRESTİJ KİTABINIZ OLMALI?
İTİBAR YÖNETİMİ:
İtibarlı bir şirket için, şeffaflık, açıklık, hesap verebilirlik, katılımcılık, etkinlik gibi iyi yönetişim ilkelerine özen göstermek yetmiyor. Bu konuyla ilgili politikalarınızın olması ve bunların hayata geçirilmesi de gerekiyor. Prestij Kitapları, yatırımcıların, iç ve dış müşterilerinin, çalışanlarının, tedarikçilerinin ve diğer iş ortaklarının gözünde şirketin itibarını pekiştiren bir iletişim aracıdır. Şirketler itibar kazandıkça, hedef kitleler ve sosyal paydaşlar nezdinde pozitif algı oluşur, marka değerleri ve dolayısıyla şirket değerleri yükselir. İyi itibar, bir tehdit veya acil durumda, kısaca kriz karşısında, şirkete krizi kontrol altına alabilmesi için önemli bir zaman ve avantaj kazandırır. İtibar endeksinin üzerine kurulmuş kriz yönetimi çok büyük avantaj sağlar. İtibarı yüksek bir kurumun sözcüsü her zaman daha avantajlı konumdadır.

KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK:
Şirketlerin bilgi ve diğer kaynaklarını toplumsal sorunların çözümü için gönüllü olarak harekete geçirmeleri de toplum nezdinde itibar kazanmalarına yardımcı olur. Kazanırken, topluma da kazandırdığını gösterebilen, sosyal paydaşlarını “sorumlu” bakış açısının “samimi bir duruş” olduğu konusunda ikna edebilen kurumlar elbette ki rekabette ayrışıyor ve itibarlarına kalıcı bir katkı sağlıyor. Çalışanlar, müşteriler, tedarikçiler, ortaklar, yatırımcılar şeklinde uzayıp giden paydaş çevrede, 'kalplere ulaşan sihirli dokunuşu yakalayan markalar' sadık müşteri, güvenen iş ortağı, inanan çalışanla rekabette farkı yakalıyor.

PRESTİJ KİTABI ÇEŞİTLERİ NELERDİR?
1/ KURUMSAL PRESTİJ KİTAPLARI
Sahip olduğumuz kültürel ve tarihi birikimi geçmişten günümüze ve zenginleştirerek geleceğe aktararak evrenselliği ulaşmak için hazırlanır.

2/ KURUMSAL KİMLİK KİTAPLARI
Uzun soluklu, güvenli ve güvenilir bir kurumsal tarih ve kültürü gelecek nesillere taşımak maksadıyla hazırlanır. Çalışanına “ BİRLİKTE YAPTIK ” duygusunu vererek, kurumsal kültürü pekiştirmek için hazırlanır. (Yıl dönümü Kitapları)

3/ KURUMSAL KUTLAMA KİTAPLARI
Borsaya açılış, uzun bir süreç sonunda açılan bir fabrika, uluslararası bir ödül gibi şirket hayatının dönüm noktasında hazırlanır.

4/ ÖZEL YILLAR
UNESCO, AVRUPA BİRLİĞİ v.b. tarafından ilan edilen özel yıllara uygun içerikte kitap hazırlanır. ( Mevlana Yılı, İstanbul Avrupa Başkenti Yılı, Evliya Çelebi… v.b.)

5/ SOSYAL SORUMLULUK PROJENİZE KATKIDA BULUNANLARA HEDİYE veya SOSYAL SORUMLULUK PROJENİZE KATKI TOPLAMAK İÇİN KİTAP SATIŞI
Sürdürülebilirlik, Kız Çocuklarına Eğitim Fırsatı, Doğayı Koruma… gibi projeler.

6/ FAALİYET RAPORLARI
Yeni yatırımcılara ve potansiyel ortaklara şirketin başarılarını, etkinlik alanlarını ve mali durumunu anlatabilmek, taahhütlerini yerine getirdiğini ispatlamak için hazırlanır.

KİMLERE HEDİYE EDİLİR?
Kurum çalışanları, İş Ortakları, Müşteriler, Tedarikçiler, Yatırımcılar, STK’lar, Medya Yöneticileri ve Köşe yazarları, Toplumsal fikir önderleri, Üniversiteler

DİLİ NEDİR?
Kitaplar TÜRKÇE ve küresel paydaşlara da sunabilmek adına istenildiği takdirde İNGİLİZCE olarak hazırlanır. Ayrıca talep edilen diğer dillerde de hazırlanmaktadır.

MALİYETİ NEDİR?
Her proje farklıdır. Maliyetler proje içerik ve görsel teklifi, seçilen malzeme, sayfa sayısı, ve diğer parametrelere göre değişeceğinden net bir fiyat vermek imkansızdır. Karşılıklı görüşerek fiyat konusunu detaylandırabiliriz.