Farkındalık Yaratalım

Dinamik – İnovatif - Yaratıcı


1999 yılından beri güçlü ve farkındalık yaratan projeler ile etkinlik ve proje yönetimi yapan ve aynı zamanda yayıncılık ve organizasyon alanlarında kendi markalarını oluşturan ÖZGENCİL, müşterilerini yenilikçi akımlarla buluşturarak, onlara işbirliklerinin geliştirmeye yönelik geleceğe değer katan projeler sunmakta ve hayata geçirmektedir.

ÖzgünVizyonerProjeler


Hem yayıncılık hem de organizasyon alanında dinamik ve yaratıcı ekibimiz ile başarılı planlamalar yaparak ihtiyacınıza yönelik özgün ve güçlü projeler oluşturalım.

MarkanızaDeğerKatalım


Dijital dünyaya karşın, biz hala sayfa çevirmenin sesinin, mürekkebin kokusunun, gerçek fotoğrafa dokunmanın ayrı bir değeri olduğuna inan bir ekip olarak; genç yazar kitlemiz ile oluşturduğumuz projeleri sizlere hayata geçirelim.

Kalbinizi işinizin ve işinizi de kalbinizin içine yerleştirmelisiniz.

– Thomas John Watson

Markalarımız

Türkiye’nin en uzun soluklu vizyoner toplantısı:Forum İstanbul 2023 Konferansları

Forum İstanbul Enstitüsü, Türkiye’nin ve Dünyanın önde gelen işadamları, bürokratları, akademisyen ve bilimadamlarını biraraya getiren, Türkiye’nin bugünü ve yarını ile ilgili orta ve uzun vadeli düşünmeye yönlendiren, 2023 Türkiye Vizyonu hareketinin öncülüğünü yapan, “Yarının Kurulması-Hedef 2023” konseptiyle Özgencil bünyesinde 2002 yılında kurulmuş uluslararası bir platformdur. Bakanların katılımları ve birbirinden önemli ulusal ve uluslararası 744 konuşmacıyı bugüne kadar ağırlayan Forum İstanbul 2023 konferansları bugün 18. Yaşında…

Küresel Gelişmeler Işığında Bölgesel Vizyon:Ege Ekonomik Forum

Türkiye’nin vizyoner toplantılarının deneyimli ismi ÖZGENCİL GRUP’un başlattığı ve ilk iki organizasyonunu Türkiye’nin önde gelen yayın kuruluşu NTV ve ege bölgesini dış yatırımcıya tanıtmak amacıyla görev yapan Ege Ekonomiyi Geliştirme Vakfı (EGEV) bölge ortaklığı ile birlikte düzenlenen ‘Ege Ekonomik Forum’, 2019 yılı itibariyle ÖZGENCİL GRUP ve EGEV ortaklığı ile düzenlenmeye devam etmektedir. Detaylı bilgi www.egeekonomikforum.org

Sivas Kongresi’nin 100. Yılında, Bugün de Ekonomik Zafer için…Orta Anadolu Ekonomi Forumu

ES YATIRIM ile Türkiye’nin vizyoner toplantılarının deneyimli ismi ÖZGENCİL GRUP tarafından “Küresel Gelişmeler Işığında Bölgesel Vizyon” sağlaması amacıyla başlatılan Orta Anadolu Ekonomi Forumu’nun ilki Sivas Kongresi’nin 100. yılı dolayısıyla Sivas’ta gerçekleşti.
Detaylı bilgi www.ortaanadoluekonomiforumu.org

34 yıldır Türkiye’den Dünya Bankası Genel Kurulları’na kayıtlı tek dergi:Economıc Dıalogue Turkey

1983 yılından bu yana makro ekonomi başta olmak üzere, yabancı yatırımlardan finans, ihracat, enerji sektörüne, gayrimenkul’den savunma sanayi, IT, telekomünikasyon, sağlık ve turizm sektörüne kadar birçok alana, sektörel analiz ve raporlara yer vererek Türkiye’nin uluslararası arenada ekonomik, politik ve kültürel tanıtımına katkı sağlama misyonuyla hazırladığımız dergimiz ECONOMIC DIALOGUE TURKEY, 34 yıldır IMF ve Dünya Bankası’nın tüm yıllık genel kurullarında ve Türkiye’nin uluslararası katılımının söz konusu olduğu Davos, AGİT vb. toplantılarda yer almıştır.

Türkiye’nin ilk ekonomi dergisi:Finans Dünyası

1983 yılında Türkiye’nin ilk ve tek ekonomi dergisi olarak çıkarmaya başladığımız “Ekonomide Diyalog” dergisini 1990 yılında bugünkü ismi ile ‘ Finans Dünyası’ dergisine dönüştürdük. Finans Dünyası, Türk ekonomisindeki gelişmeleri inceleyen, tartışan ve yarını masaya yatıran, aynı zamanda genç akademisyen ve özgün fikir makalelerine de, ‘bilimsel akredite’ özelliği ile yer vererek kulvarında farklı bir yayın olma özelliğini taşımaktadır. 29 yıldır, Türkiye’nin kanaat önderlerinden oluşan FİDYAK (Finans Dünyası Yayın Kurulu) toplantılarını düzenlemektedir.

1987’den beri Türkiye’nin köklü ve seçkin 26 kuruluşu ile 100’ü aşkın:Prestij Kitabı Projesi

1987 yılından günümüze kadar, Türkiye’nin köklü ve seçkin 26 kuruluşu ile 100 adet aşkın PRESTİJ KİTABI projesi gerçekleştirdik. Prestij Kitapları, yatırımcıların, iç ve dış müşterilerinin, çalışanlarının, tedarikçilerinin ve diğer iş ortaklarının gözünde şirketin itibarını pekiştiren bir iletişim aracıdır. Buna ek olarak prestij kitapları, kazanırken, topluma da kazandırdığını gösterebilen, sosyal paydaşlarını “sorumlu” bakış açısının “samimi bir duruş” olduğu konusunda ikna eden araçlardır. Uzun soluklu, güvenli ve güvenilir bir kurumsal tarih ve kültürü gelecek nesillere taşımak maksadıyla hazırlanan, çalışanına “ birlikte yaptık ” duygusunu veren, bu kitaplar ayrıca şirketlerin özel yılları için hazırlanıp kültür hayatına armağan edilir.